Hur får man till Puppet i Saw för PS3

Den ursprungliga ” SAW ” spel för PS3 inte har en massa Billy , Jig Saw är läskigt marionett , men detta ändrades med uppföljaren ? ” SAW II : Flesh and Blood ”. I spelet finns det sju dolda Billy dockor som spelarna kan lokalisera att låsa upp extra ledtrådar i spelet och tjäna prestationer på PS3 . Hitta alla sju med lätthet och sedan koncentrera sig på att lösa resten av ” Saw ” pussel hela spelet . Instruktioner
1

Gå in i rummet i den första nivån med en färgad hänglås på dörren . Varje numerisk post i låset har en färgkod på den. Gå runt till andra rum med klockor på väggen . Minns timme på klockan och färg rum det är i. Gå tillbaka till låset och ange de tre numren . Inne i rummet hittar du den första marionett .
2

Gå igenom dörrlåset pussel för att komma in i hallen på övergivna hem . Den första dörren till vänster har ett lås och innehåller den andra dockan . Kör in i det inre rummet till höger och slå på varmvattenberedaren . Gå in i rummet med handfat och slå på vattnet för att skapa ånga . Ångan kommer att visa det tresiffriga låskod . Skriv in koden för att öppna rummet och tillgång Billy dockan . Addera 3

Walk av varuhiss och huvudet ner i korridoren tills du hittar den låsta dörren . Gå direkt över den låsta dörren och gå in i rummet med inga lampor . Använd blixtljuset att titta på de tre raster på väggen. Räkna de enskilda numren på väggen tills du hittar vilken siffra som saknas i varje låda . Kom ihåg siffrorna och skriv in dem i låset för att komma åt dockan .
4

Kör upp för trapporna i bur rummet . Kör över hallen och hitta symbolerna på väggen . Luta huvudet och läsa romerska siffror . Kom ihåg vilket nummer kommer nästa och upprepa för de kommande två avsnitten i siffror . Ange siffrorna i låset och hämta dockan i hörnet av rummet .
5

Tryck på knappen för att öppna den elektriska dörren i källaren i lagret . En maskerad man i en spetsiga hjälm kommer att köra mot dig . Flytta ut ur sin väg och kör in i rummet . Kom ihåg det tresiffriga koden . Kör in mot rummet med den röda lampan . Skriv in kombinationen och sedan få dockan placerad under ljuset .
6

Kör bakom trappan efter att du samlar den tionde bandet i ” Carla ” nivå . Huvudet ner den mörka korridoren under trappan och in i det öppna rummet . Ta dockan placerad i stolen .
7

Hitta den stora vägg fylld med klockor . Följ stigen av klock händerna tills du når en återvändsgränd . Minns timmen nummer och upprepa detta för två andra väggarna . Gå ner i korridoren och upp för trapporna till det låsta rummet . Mata in de tre siffrorna och du kommer finalen den sista dockan placerad i detta rum . Addera

Kommentera