Fusk för Action Replay för Crime Scene Investigation om DS

” CSI : Dark Motives ” för Nintendo DS är singleplayer- äventyr spel baserat på den populära ” CSI ” TV-serie . Använda en Action Replay patron med din Nintendo DS , kan mata in Action Replay -koder som manipulerar spelet , så att du kan hoppa över det första fallet i spelet och gå till en av de fyra övriga fallen dig . Koderna fungerar inte om DS -versionen av Action Replay inte är engagerad med Nintendo DS du spelar . Last Fall 2

Under mål 2 av ” CSI : Dark Motives , ” du står inför en död hemlös man funnit i en övergiven mentalsjukhus . I det här fallet , du samarbetar med karaktären Warrick Brown för att lösa fallet . För att hoppa över mål 1 och gå rakt in i mål 2 , välj mål 1 och skriv in följande kod i din Action Replay : . . 22128f6d 00.000.032 22128f7c 00.000.031 Starta om nivån
Load Case 3

Case 3 av ” Dark Motives ” innebär människoben upptäckts på platsen för ett nytt casino som byggs . Det föreslås benen kan vara från en indisk begravningsplats , men du para ihop med Sara Sidle att lösa fallet och avslöja sanningen bakom benen . För att ladda det här fallet väljer du mål 1 och skriv in följande kod i din Action Replay : . . 22128f6d 00.000.033 22128f8b 00.000.031 Starta om nivån Addera Load Case 4

Du partner med Nick Stokes för mål 4 i ” CSI : . Dark Motives ” Här arbetar man för att lösa fallet med en skådespelerska skott med en prop pistol under en lek repetition . För att köra i mål 4 , väljer mål 1 och skriv in följande kod i din Action Replay : . . 22128f6d 00.000.034 22128f9a 00.000.031 Starta om nivån
Load Case 5

Gil Grissom är din partner när du lösa fall 5 . Detta fall presenterar en mänsklig tå finns i buren av en Komodo drake . Du arbetar för att hitta ägaren till tån och lösa fallet . För att spela i mål 5 , välj mål 1 och mata in den här koden i din Action Replay : . . 22128f6d 00.000.035 22128fa9 00.000.031 Starta om nivån Addera

Kommentera