Hur Escape de sjunkna ruiner i ” Spyro : En hjälte svan ’

” Spyro : En hjälte svan ” krönikor Spyro the Dragon äventyr för att rädda draken Realms från den skadade Elder Dragon, Red . I varje område måste Spyro förstöra mörka Gems att befria riket från Red grepp . Den sjunkna ruiner representera en annan utmaning Spyro måste övervinna . För att frigöra den sjunkna ruiner från Red inflytande , måste Spyro förstöra mörka Gems och fly utan att fastna bland fiender och naturkatastrofer . Instruktioner
1

Kör eller gå in i rummet bakom Moneybags ”andra butik pad , som ligger på Sunken Ruins ” nordvästra sida . Passera genom den glödande Odödlighet Pad innan den gröna vattenpöl framåt . Den Odödlighet Pad ger Spyro silver rustning , att låta honom simma genom grönt surt vatten . Klättra på avsatser på den yttersta sidan av nästa rum , öppnar en annan gyllene kista för en drake ägg när du når toppen . Gå framåt och undvika den gröna sura spotta eld nedskräpning vägen . Ta Ljuset pärla i slutet .
2

Klättra på den avaktiveras flytande plattform i närheten och tryck på ” Upp ” på styrplattan för att byta Spyros eld andetag till sin elektriska andetag förmåga . Zap omkopplaren på plattformen och åka till närmaste entré . Dash genom dörröppningen för att hitta en hiss plattform ; åka hissen ner till ett rum med en annan pool av grönt vatten och en Odödlighet Pad . Dyk i poolen av surt vatten , doppa ner mot en ljus pärla på vägen till nästa rum . Addera 3

Dash mot låga avsatser vid nästa rummets hörn , klättra dem att närma sig en uppsättning av tunna stavar. Fly mot polerna och flytta den analoga spaken för att använda Spyros Pole Spin förmåga . Pole Spin gör Spyro klättra vägg stolpar för att få tillgång till onåbar områden . Tryck på ” X” för att Horn Dive omkopplaren på nästa avsats ; hoppa ner och gå tillbaka till föregående rum att passera den tidigare uppsättningen av lister , slå en annan switch med Horn Dive .
4

tillbaka till rummet med den första brytaren , på väg tillbaka till samma avsats . Pole Spin till Dark Gem , förstöra pärla med horn Dive vid banans slut . Titta på scenen och resa genom den ihop entrén nedan . Res upp den vägen tills du kommer till en annan Money ”butik pad ; gå genom entrén för att nå ett cirkulärt rum utforma en grop av grönt vatten .
5

Klättra den närmaste kanten på vänster sida , som flyger till den eldrivna flytande plattform . Ride plattformen till en avsats med en switch ; träffa switchen via Horn Dive och zappa den eldrivna omkopplaren bakom dig att aktivera en stor rörlig stång framåt . Klättra upp på den rörliga stolpe med Pole Spin , som flyger till nästa switch när pol flyttas tillräckligt nära . Zap nästa strömbrytare , rida stången till nästa mål . Upprepa föregående steg , rida den senaste polen till den sista omkopplaren
6

Hoppa ner från avsatsen för att öppna en gyllene kista som innehåller en ljus pärla . ; glida till den nyligen avtäckta statyn i mitten av rummet och Horn Dyk på mörka pärla i centrum för sin plattform . Fly till närmaste avsatsen för att gå ur rummet genom en annan ihop entré . Res genom korridoren framåt, slåss fiender nedskräpning vägen .
7

Ride hissen till en uppsättning av lister , glida över till den gyllene bröstet för en ljus pärla och fortsätter genom passagen på den motsatta sidan för att finna en omkopplare. Horn Dive på strömbrytaren för att öppna dörren och resa till Moneybags ” första butik pad . Du kan köpa en ” Teleport Pass ” från Bankiren för att avsluta de sjunkna ruiner eller sväng höger för att använda hissen tillbaka till kust Remains . Addera

Kommentera