Hur man gör Lades Units Byggbar i EAW

EAW står för ” Empire at War ” och hänvisar till en Star Wars PC spel där spelarna slåss på land och i rymden . Spelarna väljer mellan att ansluta sig till Rebel Alliance eller det galaktiska imperiet och kan ta in andra Star Wars-figurer för att förbättra spelet , vilket innebär att bygga och övervaka rymd-och markbaseradeenheter . Dessa inkluderar soldater, fordon och konstruktioner . Du kan ändra spelet för att lägga till enheter till den. För att göra dessa tillagda enheter byggbar kräver att gå in i XML-kod och göra några ändringar . Instruktioner
1

Klicka på ”Start ” och ” Dator ” och navigera till XML- mappen i Star Wars : Empire at War spel . Det ser troligen ut ungefär så här : C : \\ Program \\ Lucasarts \\ Star Wars Empire at War \\ GameData \\ Data \\ XML
2

Öppna ” Squadrons.xml ” mapp . Leta reda på raden som börjar med ” . ” Markera hela raden och tryck på ” Ctrl ” och ”C” på tangentbordet för att kopiera den till Urklipp . Addera 3

Klicka på ”Start ” ” Alla program”, ”Tillbehör” och ” Anteckningar ” för att öppna textredigeraren .
4

Tryck på ” Ctrl ” och ” V ” på tangentbordet för att placera raden av XML- kod i Anteckningar så att du kan redigera den .
5

Ändra numret efter ” ” till ” 0 ”. Detta gör det så att du kan bygga enheter oavsett din stjärna basnivå .
6

kopiera redigerade kodrad och gå tillbaka in i XML- mappen . Ersätt den ursprungliga kodraden med den redigerade kodrad .
7

Öppna ” SpaceUnitsFighters.xml ” mapp och leta reda på ” ” linje. Markera och kopiera det hela raden .
8

Gå tillbaka in i Wordpad och klistra kodraden du just kopierade . Ändra numret efter det första ” > ” till ” 0 ” så att du kan bygga enheter oavsett din mark basnivå . Kopiera och klistra in den redigerade kodrad över originalet i XML- mappen . Addera

Kommentera