Hur man gör Jokern mästerverk på Wii

I ” LEGO Batman ” för Nintendo Wii , är Jokern mästerverk mitt uppdrag av tredje kapitlet i skurken delen av spelet . Att spela som Jokern och Fågelskrämman , måste du undvika en mängd risker för att göra dig igenom detta hög säkerhet område och fortsätta din flykt . Nyckeln till att avsluta denna nivå är att använda Fågelskrämman att öppna säkerhetsdörrar , precis som du har använt Riddler på tidigare nivåer . Instruktioner
1

Bygg en generator med hjälp av delarna på golvet nära trappan . Generatorn kommer ändå inte att vara helt funktionell . Det finns två pelarna i toppen av stegen ; driva dem längs de rutiga golv för att avslöja en spak . Använd Fågelskrämman att dra i spaken , höja generator halvvägs . Nu använder Joker el attack för att höja generatorn ytterligare.
2

Hoppa från generatorn till topparna på pelarna och röra sig längs dem till höger . När du flyttar runt på övervåningen , ser du de kontroller som håller ljuskronan upp . Krossa dem båda , vilket gör att ljuskronan att falla till golvet. Addera 3

Använd krossade krona bitar för att bygga en trä ramp som leder upp till de dubbla dörrarna . Klättra upp för rampen och ha Scarecrow övertyga vakten inne i montern så att du genom dörrarna . Fortsätt genom dörrarna , in i galleriet och uppför trapporna .
4

Har Joker skjuta på säkerhetspanelenbakom laser för att inaktivera dem . Använd LEGO bitar du tycker att montera en vev och rotera det , då aktiverar generatorn med hjälp av Joker el och huvudet genom dörren in i nästa rum .
5

Undvik moln av giftgas med Fågelskrämman . Jokern är immun mot det , så flytta honom genom molnet och upp för trapporna . Håll rubrik till höger och upp , och du hittar bitar med att bygga en fläkt . Det kommer att blåsa bort en del av giftgas , men inte alla .
6

Gå tillbaka till trappan och gå till vänster . Hit switchen du hittar där för att avslöja panelen , sedan bryta panelen för att stänga av lasrar . Bakom lasrar är blått och vitt kakel . Bash dem att lossa dem och sedan använda dem för att fylla luckorna i klinkergolv . När du har repar golvet , kan du flytta det stora blocket och hoppa på den för att komma till nästa våning .
7

Montera metall räcke och har en av dina karaktärer hoppa först till den och sedan till toppen av den höga pelaren. Växla till det andra tecknet och tryck på pelare längs plattorna till höger . Hoppa till nästa plattform , hitta fläkten och montera den . Med båda fläktarna fungerar , kommer gasen att blåsa bort och dörren öppnas .
8

Ange nästa område och krossa alla målningar längs den högra väggen , avslöjar en spak . Krossa statyerna och använda bitarna för att bygga en vev , använd sedan Scarecrow att sänka hissplattformmedan Joker humle på . Montera metallstänger , sedan använda dem för att hoppa till det område där spaken är . Använd spaken , vilket kommer att orsaka block att dyka upp i det nedre området . Sätt ihop dessa till en generator , sedan chocka den för att återställa strömmen till hissen och lämna området .
9

Smash objekt i nästa område och sätta ihop en pall från delarna . Använd pallen för att hoppa över stängslet . När du är över staketet , dra i spaken till höger . En ruta kommer fram ur maskinen . Skjut den till transportören , sedan chock generatorn så att transportören flyttar rutan till den andra sidan av rummet .
10

Hoppa in i giftigt avfall fyllda område som Jokern och bryta upp objekt du hittar där . Använd bitarna för att sätta ihop en annan låda , sedan dra i spaken för att lyfta lådan ur avfallet och på golvet i andra sidan av rummet . Ange apelsinkontrollområde och använda kranen för att placera rutorna på orangefärgade skyltar . En bro kommer nu sträcker sig över avfallet. Korsa det som Scarecrow och övertala vakten i båset för att släppa ut dig . Addera

Kommentera