Hur hittar Objekt som ska åtgärda klockan i Club Penguin

” Club Penguin ” är ett online rollspel som syftar till att barn som tillåter spelaren att skapa och styra en virtuell pingvin som bor i en isig värld . Spelare kan resa runt i världen och slutföra uppdrag och interagera med andra pingviner . I Mission 7 av spelet , det finns en punkt där spelaren måste fixa en klocka för att komma vidare . Du måste hitta rätt delar innan du kan slutföra denna uppgift . Instruktioner
1

Gå till huvudkontoret del av kartan och prata med Gary . Du kommer att tala om för honom att du behöver Elektro 3000 . Han kommer att säga kombinationen , som är ” nyckeln ”. Gå till uppfinningen skåpet i gadgeten rummet på huvudkontoret och skriv in ordet ” nyckel ” för att öppna den .
2

Ta Elektro 3000 från skåpet och välj sedan din karta . Välj ” Iceberg ” plats att åka dit . När du anländer , gå till vänster sida av skärmen och du kommer att se en fjäder som flyter i en iceburg . Använd Elektro 3000 för att dra ut den. Addera 3

Gå tillbaka till gadgeten rummet och sätta fjädern på testkammaren och dra den röda spaken . Tryck på ” Fire ” knappen , och isen runt våren smälter . Plocka upp fjädern och gå till staden området . Prata med pingvinen med röda solglasögon och be honom för affischen för den främsta redskap .
4

Gå till strandområdet och prata med den gula Penguin . Plocka upp den gröna hinken bredvid honom och sedan gå till snö fort och fylla skopan med snö . Gå till Pizza Parlor i plaza på din karta och ta bladet av musik bredvid pianot .
5

Använd kartan för att gå till scenområdet och klicka på piano . Använd noterna och spela de färgade toner på arket och den gula puffle visas . Ge honom affisch av redskap och hink med snö och han kommer att bygga en replika växel . Du har nu som du behöver för att fixa klockan . Addera

Kommentera