Hur man kan slå Booster Tower på Mario RPG

I spelet ” Super Mario RPG : Legend of the Seven Stars ”, en barnslig man vid namn Booster rymmer Princess Peach fången i sitt torn . Mario måste infiltrera Booster torn för att rädda henne innan Booster tvingar prinsessan att gifta sig med honom . Booster torn är fylld med fällor , hemligheter och hans lojala tjänare kallas Snifits . Högst upp i tornet , två listig magiker vänta på din ankomst och de kommer att göra något för att stoppa dig från att jaga efter Booster . Instruktioner
1

Välj Booster torn på världskartan . Du går fram till ingången till tornet och försök att öppna dörren , som är låst , men när du slår runt Bowser kommer att slå in dörren . Gå in .
2

Hoppa upp blocken och gå igenom dörren för att nå andra våningen . Undvik den oändliga paraden av Snifit fiender som kommer in genom dörrarna om du inte vill slåss mot dem för erfarenhet . Addera 3

Vänta Booster tåg passera förbi dig i nästa rum och sedan följa det genom den östra dörren . Gå upp för trapporna för att komma till tredje våningen .
4

Dodge promenad bomber i det här rummet . Gå ner den första vägen som du ser om du vill ta ett kraftfullt vapen . Position Mario så att han står på det gula blocket och står inför rätta . Hoppa av plattformen och du hamnar på en gungbräda på golvet nedanför dig . En fallande bomb landar på den andra änden av gungbräda , gungade du säkerhetskopierar . Du slår en kista och få Masher .
5

Återgå till tredje våningen och gå igenom den andra avfarten . Hoppa på switchen framför dig . Gå till nästa rum .
6

Hoppa över eller bekämpa Bullet Bills flygande på dig i nästa rum . I slutet av hallen , slåss Snifit ansvarig för att skjuta Bullet Bills . När du besegra honom , lämna rummet genom den närliggande avfarten .
7

Spara ditt spel i nästa rum . Gå till väggen av porträtt. Vänd på fjärde bilden över , följt av den femte , tredje , sjätte , andra och första . Plocka upp nyckeln som Booster droppar . Använd nyckeln på dörren bredvid porträtten . Du får Bowser vapen Chomp . Lämna rummet .
8

Hoppa upp blocken , ducka flygande fiender . Högst upp i rummet , hoppa på gungbräda till nästa rum .
9

Ta nyckeln på andra sidan av rummet . För att komma dit på ett säkert sätt , hoppa på bara panelerna markerade med ett mynt . Om du kliver på en panel som inte präglas av ett mynt , måste du slåss en fiende . Använd knappen på den norra dörren för att få Zoom skor och sedan dra sig tillbaka till det tidigare rummet och lämnar via den västra dörren .
10

Kör bakom väggen i nästa rum när Booster kastar flera bomber på er. När bomberna exploderar och Booster springer iväg , lämna rummet .
11

Försök att öppna dörren till den yttre terrassen där Peach ligger . När du försöker öppna dörren , visas Booster . Mario springer bakom de närliggande gardinerna . Snifits börjar öppna gardinerna för att leta efter dig . Flytta Mario så han står bakom en stängd gardin när en Snifit öppnar en . Undvik att fastna och Booster och hans Snifits låsa upp dörren och lämna . Om du åker fast av Snifits i gardinen öppnande mini-spel , är man tvungen att kämpa Booster . Använd Mario Super Jump och Bowsers Chomp att ta ner honom .
12

Gå ut på terrassen och du konfronteras av Knife Guy och Grate Guy . När striden börjar , ta ut Kniv Guy använda fysiska angrepp eller brand magi . Med Kniv Guy död , kan duon inte smälta samman och makt upp sina förmågor . Döda Grate Guy med åska magi eller fysiska drag . När båda är döda , är Booster Tower klar . Addera

Kommentera