Inaktivera Mipmap på TF2

” Team Fortress 2 ” är ett första – person shooter för PC som innehåller stiliserade grafik , till stor del i ett försök att göra spelet lättare att köra på datorsystem med mindre än imponerande hårdvara. Men spelet fortfarande innehåller många färgglada effekter och höga pixelantal, vilket kan vara ett problem för de tidigare nämnda datoranvändare . Lyckligtvis ger Valve , spelets utvecklare , alternativet att inaktivera mipmapping , vilket är en funktion som tar en avsevärd mängd systemresurser utan gör spelets grafik visas skarp . Instruktioner
1

Skriv en match i ” Team Fortress 2 ” Du kan skriva vilken typ av match som du gillar . Du kommer bara att behöva kunna komma åt konsolskärmen, vilket kan göras från valfritt läge i spelet . Köpa 2

Öppna konsolen skärmen genom att trycka på tilde -tangenten ( ~ ) . En meny och en låda med massor av text visas .
3

Skriv ” r_textureMode GL_LINEAR ” utan citationstecken i lådan . Spelet kommer att fråga dig om att det behöver startas om . När den gör det , kommer mipmapping avaktiveras . Addera

Kommentera