Fusk för Lemmings Revolution

” Lemmings Revolution ” är ett pussel videospel släpptes för persondatorer under 2000 Spelare ta kontroll över en grupp av lämlar som var och en har specifika förmågor . Med hjälp av dessa förmågor , spelarna måste vägleda dem genom pussel som väntar . Medan pussel blir mer utmanande , spelarna kan ta del av tips och hemligheter som gör spelet lättare. Ställa Uppgifter Medan Pausad

När du spelar ” Lemmings Revolution , ” du kommer att krävas för att ge kommandon till olika lämlar i farten . Detta kommer att bli svårt eftersom du inte kommer att ha gott om tid att tänka och reagera på vad som händer . För att sakta ner spelet och ge dig själv en chans att tänka och utfärda kommandon genom att trycka på ” P ” knappen . Detta kommer att pausa spelet. Ställ sedan markören runt för att välja olika lämlar som du behöver för att flytta . Klicka på lämmel du behöver och utfärda en order till det tecknet . När du trycker på ” P ” för att aktivera spelet kommer lämmel följa ditt kommando . Detta kommer att hjälpa dig att spara tid och hålla dig från att spela olika stadier .
Stop Forward Motion

När lämlar hamnar i pusslet , de fortsätter att gå framåt tills de stoppas av en vägg , grop , fälla eller död . Spelare har möjlighet att använda ” blocker ” lämlar för att hålla sina lämlar på plats . Dock kommer senare skeden i spelet inte tillåter dig att använda det här kommandot , så du måste tänka på andra sätt att stoppa lämlar innan de marscherar till sin död. Placera grävare eller gruvarbetare direkt framför dina lämlar för att få dem att falla in i hålet . Om du gör det kommer att hålla dem på en säker plats tills du är redo att avancera dem genom pusslet . Men se till att grävarna och gruvarbetare har en stoppställe eftersom de kommer att hålla gräva ett hål , tills de inte längre framsteg . Addera Undvika vesslor

När vesslor börjar attackera dina lämlar de snabbt kan orsaka förödelse . Vilket får dem att falla i vattnet är ett sätt att undvika sina attacker , men ett annat trick är lättare pull off och kommer att fungera varje gång . Använd en grävare eller en gruvarbetare för att skapa ett hål stort nog att rymma vesslan . När hålet är tillräckligt djupt vesslan kommer att falla i och kommer inte att kunna klättra tillbaka ut , fånga honom för resten av scenen . Ibland kommer du att kunna rädda din lämmel genom att ha honom klättra ut på andra sidan , men du kanske måste offra honom till vesslan för att rädda resten av din grupp .
Visa nivå

Använd paus alternativet för att stoppa ett skede innan det börjar . Detta hjälper dig att se landskapet och formulera en plan innan lämlarna bort och du måste börja ge kommandon . Tryck snabbt på ” P ” knappen i början av scenen för att pausa scenen . Rulla muspekaren genom hela nivå för att ge dig själv en chans att se exakt vad som väntar . Addera

Kommentera