Dykning och simning Spel

Organisera vissa simning och dykning spel för ditt barn & amp; rsquo; nästa pool party för att se till att alla är underhöll och engagerar . Simning och dykning spel i allmänhet är utformade för mellanliggande och avancerade simmare som är bekväm med dykning och bad i den djupa delen av poolen . Innan några spel , bedöma alla deltagare & amp; # 039 ; förmågor . Stjäl Flaska

För att spela , du & amp; rsquo ; ll behöver tillräckligt med barn för två lag med minst två spelare . Fyll en tom tvåliters flaska med poolvatten och locket ordentligt. Se till att etiketten skalas av för att göra det svårare att upptäcka . Ställ stolar på varje ände av pooldäcket för att fungera som mål . Varje lag ställer upp på sin sida av poolen , och teammedlemmar blundar . Domaren kastar flaskan i mitten av poolen och skriker , & amp; rdquo ; Go & amp; . Rdquo ; Lagen måste dyka och hämta flaskan och försöka bära den till det andra laget & amp; rsquo ; s mål. En poäng ges för det lag som får flaskan i stolen . Uppspelningen startar över och team återvänder till sina egna sidor för att invänta domaren .
Dykning PIG

Likna det klassiska basketmatch , kräver Dykning PIG barn att följa vad ledaren gör. Barn måste rada upp på trampolinen och titta på första personen & amp; rsquo ; s agerande och ljud . Då var och en av anhängarna måste exakt imitera åtgärderna . Om kopian är korrekt , det finns ingen påföljd , men om anhängare gör fel , tjänar de ett brev & amp; rdquo ; P. & amp; rdquo ; Sedan nästa person i linje blir ledare . Spelet fortsätter tills alla utom en person som har förtjänat alla bokstäver för att stava & amp; rdquo ; PIG & amp; . Rdquo ; För att hålla spelet rättvisa och full av variation , kan spelarna bara använda ett visst dyk gång per spel Addera Boss

& amp; . Ldquo ; boss & amp ; rdquo ; sitter på ena sidan av den djupa änden , medan & amp; rdquo ; anställda & amp; rdquo ; radas upp på den andra sidan . Chefen räknas ut , & amp; rdquo ; 1 , 2 , 3 , & amp ; rdquo ; och de anställda måste hoppa i vattnet . Medan de anställda är i luften , kallar chefen antingen & amp; rdquo ; Hoppa & amp; rdquo ; eller & amp; rdquo ; Dive & amp; . rdquo ; De anställda måste försöka att lyda i luften . Spelarna som gör ett misstag måste sitta tills det bara finns en person kvar , som då blir den nya chefen .
Sharks och Minnows

En spelare är hajen , och står på ena sidan av poolen . De promelas radas upp på den andra sidan . På & quot; Go & quot ; alla hoppar i poolen . Hajen måste försöka tagga en av elritsa , som försöker nå den motsatta sidan av poolen . Spelare kan simma , twist och dyka för att hålla sig borta från hajen och tryck på sidan av poolen , som är den säkra zonen . Den spelare som är taggade först blir den nya haj. Addera

Kommentera