Walkthrough för nivå Mattor och kyssar på LittleBigPlanet på PSP

Ett ​​pussel plattformsspel till Playstation Portable , ” LittleBigPlanet ” har en helt anpassningsbar liten Sackboy eller Sackgirl karaktär utforska en mängd fantasifulla miljöer , bland annat användarskapade nivåer . I spelet, Sackboy försök att samla alla ” LittleBigPlanet ” skapare för en gigantisk karneval . Längs vägen måste han utföra uppgifter som att klippa får, dra en apa tänder och även ducka lasrar , alla samtidigt samla punktbubblor och dolda vinster . Spelets Bazaar värld innehåller nivå Mattor och kyssar , vilket innebär ett antal unika utmaningar . Första Carpet

Mattor och kyssar har en persisk tema , med din Sackboy karaktär kan resa via flygande matta . När nivån öppnas , gå vänster och släppa genom den öppna gapet på den flygande mattan . Ride mattan kvar och samla de tillgängliga punkt bubblor innan flyter ner och fortsätter vänster över fler brinnande eldar . Flyga så långt du kan till vänster tills du når en återvändsgränd . Flyta upp och sedan hoppa av mattan och genom en öppen lucka, landar åter på fast mark .
Första Lampa

Efter att få ut den första mattan , gå till höger och sedan åka hissen upp genom tornet växa fram på det övre planet . Samla annan punkt bubbla och sedan falla tillbaka ner till där du parkerade mattan . Stå på bron ovanför mattan och sedan placera en ande lampa klistermärke på lampan skylten ovanför huvudet för att få tillgång till tråd Bear Emporium of Fine Fabrics . Gå vänster , slå på gong och sedan gå tillbaka till Emporium tecken och hoppa upp de båda plattformarna för att ta tag i den hängande kedjan . Dra kedjan ner till marken för att öppna en grind och gå vidare till nästa område .
Second Lampa

Fortsätt röra vänster och sedan hoppa upp två steg för att fånga en annan hängande kedja . Dra kedjan öppnar en lucka ovanför det som faller en punkt bubbla och en andra ande lampa sign ; tillämpa en annan ande klistermärke på skylten och sedan snabbt springa till höger . Hoppa upp de nyskapade plattformar och sedan hoppa på de snurrande mattrullar .
Tredje Lampa

Ride the spinning mattorna fram och till höger tills du kommer till nästa landning . Hoppa av mattan och sedan dra ner hängande kedja att släppa en annan ande tecken , vilket kräver den tredje anden klistermärke . Placering av tredje klistermärke på lampan skapar ytterligare plattformar . Använd hängande kedja att svänga över till de nya plattformarna . Ride annat spinning mattan åt vänster , hoppa ner i det öppna landningen för att ta en punkt bubbla .
Fjärde lampa

Hoppa tillbaka in i snurr mattor och flytta upp , höger och sedan tillbaka till vänster . Hoppa på en annan landning med en gigantisk katthuvudstack ut i en korg . Hoppa av kattens huvud för att dra en annan hängande kedja , avslöjar den fjärde anden lampan . Placera en annan lampa klistermärke och sedan hoppa över till de nya plattformarna över till en landning på höger . Slå gong för att spara dina framsteg och sedan gå in i palatset .
Fifth Lampa

Drop in på din andra flygande matta och sedan åka ner och till höger . Undvik spetsade väggar , krukor spiller eld och en och annan robot palatset vakt . Fortsätt röra höger tills du hittar den femte lampan klistermärke switch . Placera femte klistermärke och sedan hoppa över till de nya plattformarna . Fortsätt framåt höger , genom checkpointen och in i lampan för att klara nivån . Addera

Kommentera