Mata Modifier koder Into Action Replay

En av världens mest populära videospel fusksystem, är Action Replay för olika format , bland annat Sony Playstation 1 , 2 och 3 , Sony PSP , Nintendo Wii , Nintendo Game Boy Advance , Nintendo GameCube och Microsoft Xbox . Uppfanns av brittiska företaget Datel , är gadget helt enkelt pluggas in i din maskin och förinstallerade fuskkoder väljs , eller nya fusk läggs till. Nya spelförbättrandemodifier koder för de senaste nyheterna publiceras dagligen på Datel s Codejunkies hemsida . Användare kan ladda ner koderna via Internet eller kan utnyttja programmets expertläget och mata in dem manuellt via ett virtuellt tangentbord styrs av joypad.Things Du behöver
PlayStation 2 ( PS2 ) katalog Action Replay MAX EVO upplaga
PS2 minneskort eller USB-minne
PS2 nätverks adapater
bredband
Visa fler Instruktioner
1

Sätt in Action Replay -skiva i CD /DVD-enhet av din PS2 och anslut minneskort eller USB-minne i någon ledig minnesplats .
2

Slå på eller återställ din PS2 för att börja ladda Action Replay . När programmets hemsida visas använder PS2 regulatorns D – pad eller vänstra analoga spaken för att lyfta fram olika menyalternativ. Addera 3

Ta bort Action Replay skivan och ersätta det med det spel du vill spela . Programmets automatiska skiv erkännande teknik visar omedelbart koderna för varje spel i List eller Effect Bar format på Snabbläge skärmen .
4

Använd ” Up” och ” Down ” på din joypad för att rotera Quick läge hjulet och välj fuska kod eller koder som du vill använda . Genom att flytta Effect Bar vänster och höger , kan du öka eller minska konsekvenserna av just fuska på den övergripande spelet .
5

Anslut din PS2 till internet via nätverkskortet om du vill hämta den senaste modifieringskoder från Codejunkies . När de laddats ner, starta Action Replay och väljer Expert Mode från alternativmenyn .
6

Bläddra igenom alla koderna och använda din joypad för att välja och ange de du vill använda . Din joypad styr även det virtuella tangentbordet på skärmen där du måste ange ett nytt spelets huvudkoden först, följt av tilläggskoder för varje fuska .
7

Ange 13 – teckenmodifieringskodermed hjälp av D – pad eller vänster analoga spaken för att navigera det virtuella tangentbordet . Använd den högra analoga spaken för att flytta markören genom koden ingångsnätet. Tryck på ” X ” på handkontrollen för att skriva det markerade tecknet .
8

Använd det virtuella tangentbordet för att ange huvudkoden och individuella koder för varje fuska , lägg sedan till spelets namn och välj ” OK” för att slutföra koden ingångsprocessen. Koden är nu sparat och tillgänglig för användning . Addera

Kommentera